Makkelijk zakelijk achteraf betalen
Scherpste prijzen online
Alle grote merken onder één dak
0

Gegarandeerd de laagste prijzen online bij HorecaApparatuur.nl

0
Review Logo9,5 @ Kiyoh

Gegarandeerd de laagste prijzen online bij HorecaApparatuur.nl

Verzenden & retourneren

Wat zijn de verzendkosten?

Op de dag van verzending ontvang je een track en trace per mail zodat je kunt zien wanneer jouw bestelling geleverd wordt.

Betreft het een pallet of andere leveringen die niet per pakket verstuurd kunnen worden dan volgt er een telefonische update over jouw levering. Je hoort dan van ons op welke dag jouw bestelling wordt geleverd.

Bij het plaatsen van een bestelling gelden de volgende basis verzendtarieven:
De verzendkosten bij levering in Nederland en België bedragen € 8,18 ( is € 9,90 incl. btw) en zijn gratis bij bestellingen vanaf € 123,97 (is € 150,00 incl. btw)

Voor alle overige landen binnen Europa of buiten Europa kun je contact met ons opnemen. Wij zullen dan afhankelijk van het gewicht van je bestelling en het door jouw opgegeven afleveradres de verzendkosten bepalen en aan je doorgeven.

Voor bepaalde producten gelden product specifieke verzendkosten. Deze staan vermeld bij het product en worden getoond in de winkelwagen en tijdens het afrekenen. Er wordt nooit meer dan één verzendtarief berekend.

Hoe worden de bestellingen verzonden?

Al onze pakketten worden geleverd door Postnl. Op de dag van verzending ontvang je een track en trace per mail zodat je kunt zien wanneer jouw bestelling geleverd wordt.

Betreft het een pallet of andere leveringen die niet per pakket verstuurd kunnen worden dan krijg je uiterlijk 1 dag voor de levering per mail bericht van ons wanneer de levering plaatsvindt.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestel je op werkdagen voor 12.00 uur, dan geldt voor het grootste deel van ons assortiment dat je bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen wordt bezorgd.

Indien iets met spoed de volgende dag met zekerheid geleverd dient te worden dan is dit in sommige gevallen mogelijk.
Je dient dan contact op te nemen met onze klantenservice.
Zij gaan kijken wat de mogelijkheden zijn en wat de eventuele extra kosten bedragen voor de spoedlevering.   

Wij doen ons uiterste best om elke bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. We zijn voor een deel wel afhankelijk van externe partijen, waardoor de bezorging in een enkel geval vertraagd kan zijn. Indien er een vertraging ontstaat in de levering dan word je hiervan door onze klantenservice op de hoogte gesteld.
Er wordt dan ook gelijk aangegeven wanneer je de bestelling wel kunt verwachten.  

Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?

Als je bestelling met schade wordt geleverd is dat vervelend. Wij lossen dit altijd snel en zo goed mogelijk op. Om het proces te versnellen ontvangen wij graag foto's van de beschadigde artikelen en de verpakking.

Deze foto’s kun je mailen. Graag je ordernummer erbij vermelden, zodat wij jou sneller kunnen helpen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Als je een bestelling wilt retourneren of ruilen dan dien je dit binnen 14 dagen na ontvangst per mail aan ons doorgeven (deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product).

Je ontvangt dan van ons een mail waarin de retourprocedure staat omschreven. Het bestelde product kan retour, mits het ongebruikt is en in de originele verpakking retour komt.

 

Onze vriendelijke klantenservice

Heeft u vragen over onze producten of wilt u een offerte aanvragen?

Gebruik dan ons contactformulier. Voor vragen over geplaatste bestellingen kunt u inloggen op uw klantaccount.

Of neem contact op via:

Telefoon

We staan u graag te woord

+31(0)541 700 255

E-mail

E-mail support

Stuur ons een e-mail

HorecaApparatuur.nl
(onderdeel van OneStopHorecaShop)

Bentheimergraven 15-A
7577DA Oldenzaal
the Netherlands

BTW-id: NL816041830B01
KvK: 08145964

Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »